Propozycja zabawy – j angielski

Hello, how are you today?

Witajcie Przedszkolaki! Gotowi na zabawę z językiem angielskim?
Jak się mają Kotki i Misie? Are you happy? Jesteście szczęśliwi? Jeśli tak – klaśnijcie w rączki, a jeśli jesteście źli (angry) – tupnijcie! Kto się boi mówi „Oh, no!”, a kto jest senny (sleppy) – idzie na drzemkę  Nie zapomnijcie o chrapaniu (snoore)…

Zapraszam do wspólnego zaśpiewania piosenki!
Czas na grę „what’s missing?” – czego brakuje? Sprawdźcie sami:

A teraz kilka słów do Motylków i Biedronek. Wiecie, że panuje wirus, dlatego tak ważne jest, by pilnować higieny, np. mycia rąk. Przypomnijmy sobie, jak to się robi. Gdy prawidłowo umyjemy nasze ręce, zarazki (germs) nie mają szans! Ale… żeby to zrobić, nie możemy rąk tylko opłukać, potrzeba czegoś jeszcze. Czy wiecie co mam na myśli? Water – woda, soap – mydło… no i czas samego mycia – my śpiewamy sobie całą długą piosenkę o kotku, co wlazł na płotek. W Anglii powstała bajka, w której bohater też stara się umyć porządnie ręce i śpiewa całkiem niezłą piosenkę. Zobaczcie sami:

A tu piosenka, dzięki której utrwalimy sposób mycia rąk, aby pozbyć się dirty germs (brudnych zarazków):

Tygryski, a Wy co możecie zrobić – what can you do? Pogoda robi się świetna, sprawdźmy co można robić:

Spróbujcie zadać Mamie, Tacie albo komu tylko chcecie to pytanie – what can you do? Co możesz zrobić? Ciekawe co odpowiedzą  Tu kilka pomysłów: I can walk (mogę iść). I can clap (mogę klasnąć). I can run (mogę biec).

I can smile (mogę się uśmiechnąć).
So let us smile and sing goodbye!! 

 Propozycja zabawy – j angielski