Szanowni Państwo! Przypominam, że zgodnie z wcześniej przesłaną (pocztą elektroniczną) informacją zebranie Rodziców dzieci nowo przyjętych do Przedszkola Publicznego w Ryczywole odbędzie się 1 lipca o godz 15:30. Serdecznie zapraszamy. Do zobaczenia :-). Elżbieta Matuszak

Czytaj więcej Zebranie rodziców dzieci nowo przyjętych do przedszkola na rok szkolny 2021-2022

Oczekując na wakacje dzieci z grupy Motylków 25 czerwca pożegnały rok szkolny. Rok pełen wrażeń, nabytych umiejętności i koleżeńskich przyjaźni. To był już trzeci wspólnie spędzony rok w naszym przedszkolu. Każdy Motylek otrzymał dyplom za wspólne zabawy i zajęcia oraz upominek. Natomiast Rodzice otrzymali podziękowania za pomoc, życzliwość i zaangażowanie w sprawy grupy. Po oficjalnym wręczeniu dyplomów, po raz ostatni …

Czytaj więcej Zakończenie roku szkolnego w grupie Motylki

Dzisiaj spotkaliśmy się w naszej grupie, aby pobawić się wspólnie przed wakacjami. Przez cały rok szkolny, staraliśmy się wykonać wszystkie ciekawe prace, które czekały na nas każdego dnia. Cieszymy się bardzo, że nadchodzi czas wakacyjnego odpoczynku, ponieważ będziemy wspólnie podróżować z naszymi Rodzicami – najbardziej czekamy na wyjazd nad morze! Szanowni Rodzice, serdecznie dziękuję za zaangażowanie w działania naszej grupy. Dzieciom …

Czytaj więcej ZAKONCZENIE ROKU SZKOLNEGO U MALUSZKÓW

Pożegnanie 6-latków to czas niezwykły i niezapomniany, zarówno dla dzieci, rodziców, jak i wychowawców. Kończy się bowiem 4-letni okres przyjaźni, wspólnych zabaw i spotkań, wspólnej pracy. W środę, 23 czerwca, w naszym przedszkolu  odbyło się uroczyste zakończenie przedszkola i pożegnanie starszaków - dzieci z grupy Biedronek, Pszczółek, Tygrysków i jednej dziewczynki z grupy Motylków.  Uroczystość rozpoczęła Pani Dyrektor od powitania …

Czytaj więcej Starszaki czyli Biedronki, Pszczółki i Tygryski żegnają Przedszkole.

Motylki przez ostatnie dwa tygodnie zbierały informacje, jak należy bezpiecznie spędzić wakacje. Utrwaliły znajomość numerów alarmowych, dowiedziały się, jakie zasady obowiązują podczas wypoczynku nad wodą i w górach. Wiedzą,w jaki sposób należy bezpiecznie podróżować autem, pociągiem czy samolotem. Wykonaliśmy własne modele samolotów i mierzyliśmy długość ich lotu na naszym placu zabaw. Każdy z nas wie, jak ważne jest właściwe nawadnianie …

Czytaj więcej Motylki realizują projekt edukacyjny pt. Letnie bezpieczne wakacje

Ostatnio, piękna pogoda zachęcała nas do częstych zabaw w piaskownicy, które kojarzyły się nam z zabawami nad morzem, budowaniem zamków z piasku. Podjęliśmy wiele ciekawych zabaw związanych z morzem, konstruowaliśmy ryby, bawiliśmy się przy muzyce rozwijając swoją motorykę. Z wielką przyjemnością uczestniczyliśmy we wspólnych zajęciach kulinarnych przygotowując pyszne i zdrowe letnie przekąski. Po przez te zabawy przygotowaliśmy się do nadchodzących …

Czytaj więcej CZEKA NA NAS LATO!

Przez ostatnie dwa tygodnie czerwca realizowaliśmy temat projekt „Wakacje tuż, tuż”. Rozmawialiśmy o miejscach w jakich możemy spędzić ten czas. Tworzyliśmy mapę myśli stosując metodę burza mózgów na ten temat. Omówiliśmy sobie zasady bezpieczeństwa w czasie wakacji. Malowaliśmy na folii strech plany wakacyjne, składaliśmy z foremek do babeczek żaglówki. Nie zabrakło również przysmaku, który prawie każdemu kojarzy się z tym …